Čerstvosť, blízkosť, dostupnosť a ľahkosť. Takto môžeme charakterizovať predaj ovčích výrobkov zo 100% ovčieho mlieka prostredníctvom pojazdných predajní. Kvalitné čerstvé výrobky pravidelne prinášajú aj do menších miest a obcí.

Pojazdné predajne prinášajú výrobky Gemerské ovečky tam, kde doteraz boli výrobky z ovčieho mlieka nedostupné. V mnohých obciach na Slovensku malé potraviny neponúkajú takéto výrobky a ľudia, ak mali záujem o čerstvý ovčí syr alebo žinčicu, museli cestovať niekoľko desiatok kilometrov. Zmenu však priniesol jedinečný projekt, ktorý zlepšil dostupnosť týchto tradičných slovenských výrobkov na Slovensku. Pojazdné predajne pravidelne prichádzajú k ľuďom a ponúkajú široký výber exkluzívnych výrobkov zo 100% ovčieho mlieka.

Okrem pravidelných zastávok v mestách a obciach počas týždňa, pojazdné predajne počas víkendov prichádzajú na trhy a jarmoky, aby aj tu návštevníkom pripomenuli, že na Slovensku máme skutočne kvalitné, výživné a chuťou výnimočné potraviny, na ktoré by Slováci mali byť hrdí. „„Máme k dispozícii tri pojazdné predajne. Navštevujú rôzne miesta podľa určeného harmonogramu. Stále vyhľadávame aj nové miesta a snažíme sa pravidelne uspokojiť dopyt zákazníkov,“ priblížil Mário Čierny, obchodný zástupca značky Gemerské ovečky.

„„Ľudia si výrobky obľúbili a príchod pojazdnej predajne do svojej obce mnohokrát nedočkavo očakávajú,“ doplnil. Z modernej mliekarne, ktorá sa nachádza v obci Hubovo (pri Rimavskej Sobote) čerstvé výrobky ráno priváža chladiace auto, ktoré pojazdné predajne pravidelne zásobuje. Pojazdná predajňa sa potom vydáva na cestu k zákazníkom.

Vo vitrínach pojazdnej predajne zákazníci vidia všetky dostupné výrobky. Môžu si tak ľahko vybrať o čo majú záujem. V prípade väčšieho nákupu si zákazníci, ktorí nemajú vlastnú tašku môžu zakúpiť plastovú tašku alebo uprednostniť ekologickú alternatívu v podobe bavlnenej tašky s logom značky. Zaplatiť je možné v hotovosti alebo kartou prostredníctvom platobného terminálu.

lepsia-dostupnost-1.jpg
 lepsia-dostupnost-4.jpg

„„Projekt má výbornú spätnú väzbu od zákazníkov a teší nás, že ľudia si aj v súčasnej situácii uvedomujú dôležitosť výživných potravín a majú záujem podporovať tradičné slovenské výrobky,“ uzavrel Čierny.